www.reignorfall.fora.pl
Beta 0.4.2
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna
->
Zasady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wieści
----------------
RoF Gra
RoF Strona
Reign or Fall
----------------
Świat
Zasady
Królestwa
----------------
Spis
Sojusze
----------------
Spis
Inne
----------------
Ontop
Offtop
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Reinger
Wysłany: Pią 18:15, 02 Lis 2007
Temat postu: System Walki (BETA 0.4)
Reign or Fall [PBF Beta 0.4]
Nie ma żadnych plansz ani kratek jak powyżej, jest tylko
dział bitwy
, gdzie obaj gracze dostaje
sprawozdanie
Statystyki jednostek dzialaja podobnie, z tym, że predkosc liczy się tylko na mapie ekonomicznej i nie ma znaczenia w czasie walki, a jednostka z wiekszym Z zaczyna
Cytat:
Jednostki (Statystyki)
Włócznik
PŻ: 4
A: 5
O: 3
Z: 2
P: 5
Miecznik
PŻ: 5
A: 7
O: 3
Z: 2
P: 3
Łucznik
PŻ: 3
A: 5
O: 1
Z: 5
P: 5
Tutaj coś dla fanów Hereosów
PŻ - Punkty życia
A: Atak (ile PŻ zadaje jednostka)
O: Obrona (tyle odejmujesz od A, zanim jednostka straci PŻ)
Z: Zasięg, zasięg jednostki na polu bitwy (można np. strzelać z dystansu, liczba to kratki, z jakiej odległości jednostka może atakować. Mapa ekonomiczna i polityczna nie mają tu nic do rzeczy, stwarzana jest osobna mapa "bitewna")
P: Prędkość zarówno na polu bitwy jak i na mapie ekonomicznej. Liczba kratek jakie jednostka jest w stanie przebyć w ciągu jednej tury.
Ukształtowanie terenu
daje różne premię w zależnosci czy się atakuje czy się broni.
Łąka
*Brak modyfikatorów.
Las
* + 50% A dla jednostek atakujących.
Góry
* + 50% O dla jednostek broniących się.
Przykładowa walka
Gracz A
dysponuje 15 włocznikami, 10 łucznikami i 15 miecznikiem, tymczasem
gracz B
ma 15 łuczników i 20 wlocznikow, walka odbywa się na lace wiec nie ma zadnych modyfikatorow
PŻ gracza A = 60 + 30 + 75 = 165
PŻ gracza B = 45 + 80 = 125
O g. A = 45 + 10 + 45 = 100
O g. B = 60 + 15 + 0 = 75
Wpierw łucznicy gracza A
10 * 5 = 50 - 75 = 0
Później łucznicy gracza B
15 * 5 = 75 - 100 = 0
A = 165 PŻ
B = 125 PŻ
O g. A = 100 - 75 = 25
O g. B = 75 - 50 = 25
Włocznicy gracza A
15 * 5 = 75 - 25 = 50
Włocznicy gracza B
20 + 5 = 100 - 25 = 75
A = 95 PŻ
B = 75 PŻ
O g. A = 0
O g. B = 0
Miecznicy gracza A
15 * 7 = 105
B = 0 PŻ
Jak liczyć co zostaje wygranemu po bitwie?
Tutaj dla przykładu miał on 165 PŻ to rownalo sie jakiejs ilosci jego jednostek. Zostało mu 95 PZ i liczymy najzwyczajniej wswiecie z proporcji biorac 165 za 100 a 95 za procent ktory sie ostal z kazdej jednostki.
Zaloze temat, gdzie wypowiecie sie ktory system wolicie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin