Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna www.reignorfall.fora.pl
Beta 0.4.2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System (BETA 0.1) [nieaktualny]

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:03, 29 Paź 2007    Temat postu: System (BETA 0.1) [nieaktualny]

SYSTEM NIEAKTUALNY.

Monarcha

Imię: x

Nazwa Królestwa: x

Statystyki:

Punkty: 20

Zarządzanie: x
Wojsko: x
Autorytet: x
Pobożność: x

PW (Polityka Wewnętrzna)

- WP Arystokracja +

0 – 10

Ary: Każdy pkt powyżej 5 daje + do Zarządzania, ale obniża Autorytet.
Plu: Każdy pkt poniżej 5 daje + do Autorytetu, ale obniża Zarządzenie.

- Wolny Handel Merkantylizm +

0 – 10

Mer: Dochód Z + 5 za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża SL.
WH: Dochód SL + 5 za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża Z.

- Ilość Jakość +

0 – 10

Jak: Każdy pkt powyżej 5 daje + (0,5) do A jednostek, ale obniża SL (- 5 za pkt)
Ilo: Każdy pkt powyżej 5 daje + SL (+5 za pkt), ale obniża A jednostek

- Obskurantyzm Innowacyjność +

0 – 10

Inn: + 5 % do szybszego wynajdowania technologii ekonomicznych, - 5 Drewno i Kamień
Obs: + 5 do Kamienia i Drewna, ale obniża o 5 % za każdy pkt szybkość wynajdowania technologi ekonomicznych

Surowce (Początek)

50 Z
100 Drewna
100 Kamień
100 Żywność
0 Żelaza
50 SL

Budynki

Ekonomia

Czas: 1 d

Kopalnia złota poz. 1 (Drewno: 20, Kamień: 10, SL: 10)

+ 10 Z/ 1 d

Kopalnia żelaza poz. 1 (Drewno: 20, Kamień: 10, SL: 10)

+ 5 Ż / 1 d

Tartak poz. 1 (Drewno: 5, Z: 5, SL: 5)

+ 20/ 1 d

Kamieniołom poz. 1 (Drewno: 20, Z:5, SL: 10)

+ 15/ 1 d

Farma poz. 1 (Drewno: 5, Kamień 5, SL: 5)

+ 10/ 1 d

1x = + 5 SL/ 1 d

5 SL = - 1 Żywność

Market (Wymiana) (Drewno: 10, Kamień: 10, Złoto: 10, SL: 10)

Możliwość wymiany dóbr. (w zależności od dnia i zapotrzebowania różne ceny)

Wojsko

Czas: 2 d

Koszary (20 Drewno, 20 Kamienia, 10 Złota, 15 SL)

- Możliwość rekrutacji wojska

Fort (20 Drewna, 35 Kamienia, 15 Z, 10 Żywnośc, 20 SL)

- Zwiększa szanse obrony

Infrastruktura

Droga (1 Z)

- Możliwośc budowania budynków po za obszarem księstwa

Most (1 Drewna, 2 Z)

- Możliwosć przeprawienia się przez rzekę

Monarcha (Umiejętności)

Zarządzanie: Każdy punkt daje + 1 do każdego z surowców (oprócz Ż)
Wojsko: Każdy punkt obniża koszt rekrutacji wojska oraz opracowywania technologii wojskowej o 5 %
Autorytet: Każdy punkt daje + 5 do SL i + 1 do Z
Pobożność: Każdy punkt daje + 2 do każdego z surowców i - 5 % opracowywania wszystkich technologii.

Technologie

Ekonomia:

(budowanie fabryk poz. 2) (czas wynajdowania technologi - Ekonomia = 4 dni w grze = 1 dzień)

- Rozbudowa kopalń (10 Drewna, 45 Z, 20 Kamienia, 20 Żywność)
- Rozbudowa tartaków (30 Drewna, 10 Z, 5 Kamienia,10 Żywność)
- Rozbudowa kamieniołomów (10 Drewna, 5 Z, 30 Kamienia, 10 Żywność)
- Nowe sposoby nawadniania pól (15 Drewno, 15 Z, 10 Żywność)
- Nowe drogi handlowe (20 Drewno, 20 Kamienia, 10 Z, 10 Żywność)

Wojsko:

(ulepszenie jednostek) (czas wynajdowania technologi - Wojsko = 6 dni w grze = 36 godzin)

- Wynalezienie pik (15 Drewna, 5 Ż, 10 Z)
- Hartowanie żelaza (5 Ż, 20 Z)
- Długie łuki (20 Drewna, 10 Z)
- Nowe metody szkolenia (45 Z, 10 Żywności)

Jednostki

Włócznik (1 SL, 1 Drewna, 1 Z)
Miecznik (1 SL, 1 Żelaza, 3 Z)
Łucznik (1 SL, 1 Drewna, 2 Z)

Jednostki (Statystyki)

Włócznik

PŻ: 15
A: 5
O: 3
Z: 2

Miecznik

PŻ: 20
A: 10
O: 5
Z: 1

Łucznik

PŻ: 10
A: 5
O: 0
Z: 5

Czas

1 d = 6 h

Skróty

Z = Złoto
Ż = Żelazo
SL - Siła Ludzka (po prostu ludność)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin