Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna www.reignorfall.fora.pl
Beta 0.4.2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System Walki (BETA 0.4)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 18:15, 02 Lis 2007    Temat postu: System Walki (BETA 0.4)

Reign or Fall [PBF Beta 0.4]

Nie ma żadnych plansz ani kratek jak powyżej, jest tylko dział bitwy, gdzie obaj gracze dostaje sprawozdanie

Statystyki jednostek dzialaja podobnie, z tym, że predkosc liczy się tylko na mapie ekonomicznej i nie ma znaczenia w czasie walki, a jednostka z wiekszym Z zaczyna

Cytat:
Jednostki (Statystyki)

Włócznik

PŻ: 4
A: 5
O: 3
Z: 2
P: 5

Miecznik

PŻ: 5
A: 7
O: 3
Z: 2
P: 3

Łucznik

PŻ: 3
A: 5
O: 1
Z: 5
P: 5

Tutaj coś dla fanów Hereosów

PŻ - Punkty życia
A: Atak (ile PŻ zadaje jednostka)
O: Obrona (tyle odejmujesz od A, zanim jednostka straci PŻ)
Z: Zasięg, zasięg jednostki na polu bitwy (można np. strzelać z dystansu, liczba to kratki, z jakiej odległości jednostka może atakować. Mapa ekonomiczna i polityczna nie mają tu nic do rzeczy, stwarzana jest osobna mapa "bitewna")
P: Prędkość zarówno na polu bitwy jak i na mapie ekonomicznej. Liczba kratek jakie jednostka jest w stanie przebyć w ciągu jednej tury.


Ukształtowanie terenu daje różne premię w zależnosci czy się atakuje czy się broni.

Łąka
*Brak modyfikatorów.
Las
* + 50% A dla jednostek atakujących.
Góry
* + 50% O dla jednostek broniących się.

Przykładowa walka

Gracz A dysponuje 15 włocznikami, 10 łucznikami i 15 miecznikiem, tymczasem gracz B ma 15 łuczników i 20 wlocznikow, walka odbywa się na lace wiec nie ma zadnych modyfikatorow

PŻ gracza A = 60 + 30 + 75 = 165
PŻ gracza B = 45 + 80 = 125

O g. A = 45 + 10 + 45 = 100
O g. B = 60 + 15 + 0 = 75

Wpierw łucznicy gracza A

10 * 5 = 50 - 75 = 0

Później łucznicy gracza B

15 * 5 = 75 - 100 = 0

A = 165 PŻ
B = 125 PŻ

O g. A = 100 - 75 = 25
O g. B = 75 - 50 = 25

Włocznicy gracza A

15 * 5 = 75 - 25 = 50

Włocznicy gracza B

20 + 5 = 100 - 25 = 75

A = 95 PŻ
B = 75 PŻ

O g. A = 0
O g. B = 0

Miecznicy gracza A

15 * 7 = 105

B = 0 PŻ

Jak liczyć co zostaje wygranemu po bitwie?

Tutaj dla przykładu miał on 165 PŻ to rownalo sie jakiejs ilosci jego jednostek. Zostało mu 95 PZ i liczymy najzwyczajniej wswiecie z proporcji biorac 165 za 100 a 95 za procent ktory sie ostal z kazdej jednostki.

Zaloze temat, gdzie wypowiecie sie ktory system wolicie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin